Türkçe Altyazılı The Last Of Us Geliyor - Oyun Destek ve Haber

Oyun Destek ve Haber

Oyun Destegi Haber Download ve Herşey

Bülten

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here
Türkçe Altyazılı
 Türkçe altyazılı olarak çıkacak olan The Last of Us için yayınlanan son tanıtım videosu aslında bir yapımcı günlüğü videosu. Kıyamet sonrası dünyanın ekranlarımıza yansımasında emeği geçen ekip bir araya gelmiş ve adım adım ışıklandırmadan tutun da bina içi mimarisine kadar uğraştıkları detayları bizlerle paylaşmış.

     The Last of Us alıştığımız kıyamet sonrası dünya duruşundan farklı bir görüntü çizmeyi başarıyor.


Daha Fazla Resim İçin Galerimizi Ziyaret Edin:
Buraya Tıklayınız(Galeri Açılacaktır)

4 yorum:

  1. Post apocaliptic gelecek oyunlara malzeme olmaya devam ediyor, bu oyun bana "i am alive'ı" anımsattı.Güncel dizilerden de Revolution'ı

    Siteniz güzel tebrik ederim
    Guven5

    YanıtlaSil
  2. @cs16turkey;

    Evet dediğiniz gibi zaten sony'nin şuan kötü bir oyununu görmedim ve görmeyeceğime de inanıyorum.

    Yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Oyun haber paylaşımları da mevcut, güzel bir düşünce.

    YanıtlaSil
  4. @helper ;

    Evet farklı konularda ve birçok alanda hizmet veriyoruz Türkiye'deki tüm sitelere baktım ve böyle içerikler yoktu bende böyle birşey yaptım.

    Sizler Sayesinde İnşallah .com alan adına geçireceğim

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages